Jailbreaklı Cihazı Sıfırlamak


Merhaba iPhonat okuyucuları ben iPhonat* bugün sizlere Jailbreaklı cihazı sıfırlamayı öğreteceğim.
Cihazınız jailbreakli değil ise Ayarlar > Genel > Sıfırla > Tümİçerikleri Ve Ayarları Sil , Tüm Ayarları sıfırla tarzından sıfırlayabiliyorduk Jailbreakli bir cihazda bunu yapmamız mümkün değil sizi loading bölümünde bırakıyor . Bunun için bize gerekli iki şey gerek bunlar birisi Son Sürüm iTunes yüklü bir Bilgisayar ve Telefonun USB kablosu. Yapmamız gereken power tuşuna uzun basarak önce Telefonu kapatmak.

Telefon kapandığında Power + Menu Button yani menüye geçiş yaptığımız butonlara aynı anda basıyoruz 10 saniye basılı tutuyoruz 10 saniye geçtikten sonra Power tuşundan elimizi çekip Menu button tuşundan elimizi çekmiyoruz. aşağıdaki resimde gözüktüğü gibi bir iTunese bağlayın Logosu gelecek .



Bunları yapmadan önce tabiki bilgisayarınızda iTunes Programı açık olması gerekli.
Bu logo geldikten sonra iTunes'inizden böyle bir uyarı gelecek ..


iPhone'a Geri Yükle Seçeneğine bastığınızda bilgisayarınız en yüksek iOs Sürümünü indirecektir.
İndirme bittikten sonra aynı işlemi uygulayıp telefonu DFU moda alınız.
Bu sefer iTuneste iPhone'a Geri Yükle Dediğinizde Yeni Sıfır Jailbreak gitmiş bir iOs ile görüşeceksiniz.
İyi Günler dileriz iPhonat Okuyucuları :)

Jailbreaklı Cihazı Sıfırlamak için “12 yorum” bulunmaktadır.

  1. İphonat ben ipadimi jailbreakladım ve budan sıkıldım tüm içerikleri ve ayarları silince beki gider diye deneyeyim dedim ama ipadım artık açılmıyor bana yardım et elma işareti var surekli bununla ilgili bir fikrin varsa lütfen bana yardımcı ol

    YanıtlaSil
  2. İphonat senden bir cevap bekliyorum cevabını biliyor musun yoksa bilmiyor musun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri yaparsan sen de ulaşırsın çözüme

      Sil
  3. ios 8.4 sürümlü JB'li telefonu "tüm içerikleri ve ayarları sil" bölümünden sıfırladım. telefon kapandı. ios 9 yazılımını PC'ye indirdim. dediğiniz işlemi yaptım shift tuşuna basıp iphone'a geri yükle'ye bastım. yetersiz disk alanı hatası veriyor. 3 gb yakın boş alanı vardı. bana bi çözüm bulun lütfen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdide 3194 hatası veriyor. youtube'ta izlediğim videolarla host dosyasıyla yapılan işlemleri denedim hala aynı hatayı veriyor...

      Sil
    2. sana yardımcı olabilirim

      Sil
  4. Meraba,arkadaşım bana ipod verdi bende içinde bilgi kalmasın diye redetledim faka içinde jailbreak varmış şimdi daire dönüp dıruyor açılmıyor ne yapmalıyım.Nor:Güç tuşu bozuk.

    YanıtlaSil
  5. Meraba,arkadaşım bana ipod verdi bende içinde bilgi kalmasın diye redetledim faka içinde jailbreak varmış şimdi daire dönüp dıruyor açılmıyor ne yapmalıyım.Nor:Güç tuşu bozuk.

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim eğer sizde dönen daire işareti sorunu varsa orta tuşa ve kapatma tuşuna aynanda basılı tutun elma resmi çıktığında bırakın düzelecektir

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler.Şuan yazılımı yüklüyor.İnşallah olur.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben de 5s cihazıma jailbreak yükledikten sonra cihaz üzerinden sıfırladım ve telefonum kapandı açılmadı. dediklerinizi uyguladım cihazda itunes ve kablo ekranı geldi pc ye bağladım ama hiç bir şekilde pc görmüyor bunu bu yüzden restore edemiyorum. lütfen yardım edin :(

    YanıtlaSil
  9. BUNU YAZAN ARKADAŞ CAHİL KALMIŞ YADA İNSANLARI KANDIRIYOR BÖYLE BİR İŞLEMDE JAİLBREAK SİLİNMEZ TELEFONUNUZ ELMADA KALIR.

    YanıtlaSil